Identitate si repercusiuni

Intamplari minunate dintr-un trecut nu prea indepartat care imi construiesc, inca, identitatea...

18 septembrie 2011

Little Red Dress si 125 Oameni



Nu sunt o fire competitiva. Nu-mi plac concursurile de nici un fel, inca de la gradinita...de cand m-au obligat sa ma dau cu trotineta in cadrul unei "intreceri" la care am ratat si startul si finish-ul. Nu am acasa un sertaras plin de diplome de tot felul, nu am cules lauri motivanti sau determinanti nicicand de pe nici unde.

Cu toatee acestea zilele astea am primit un...trofeu...suna exploziv, parca i-as spune altfel...insa asa numeste toata lumea ...un cub de sticla in interiorul caruia sta scris numele meu, ortografiat gresit:), (organizatorii au promis sa imi trimita unul in care sa ma ....regasesc), si uite asa am chiar...doua trofee....


Avon 125 de Femei pentru Schimbare a fost gaselnita celor de la compania de cosmetice. Au cautat si ...gasit, culmea!, in Romania 125 de femei care au inteles ca "a darui", poate constitui o cale intima si complice de a fi fericit tu cu tine si de a vedea si constientiza si alte fericiri in jurul tau.

La inceput am privit totul ca pe o ...gluma, apoi am primit o invitatie de a participa la eveniment, apoi o rochita rosie, pe care sa o si port..(rosie? nu am imbracat rosu nicicand pana acum), apoi mi-am dat seama ca este cat se poate de real si bine organizat pana la detalii acest eveniment. Apoi am ajuns in Bucuresti, am urcat si coborat scarile Muzeului National de Istorie al Romaniei pe un covor rosu, rosu a fost si parfumul lansat de Avon cu aceasta ocazie, Little RED Dress, pe care l-am si primit....

Motivul pentru care mi s-au intamplat toate astea se numeste Let's do it Romania,bucuria de a le intalni pe Liana Buzea si Anamaria Hancu pe acelasi ..covor rosu se numeste Avon 125 de Femei Pentru Scimbare si simt sa le multumesc cu bucurie tuturor.

Am mai spus si repet imi inchin trofeul inspre Italia acolo de unde Lucian Caloianu se face cel mai "vinovat", pentru toate aceste intamplari...deloc intamplatoare.

Multumesc Antonela Barbu, pentru ca ai facut posibil ca din oraselul acesta sa fim doua...acolo...iar pe voi toti, cei care ati votat numele meu in toata invalmaseala asta, va asigur de toata pretuirea mea.



Numar total de voturi: 1205
Pozitia in clasament: 11
Pagina de profil Avon125: Cristina Pustai


1 comentarii:

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Trimiteți un comentariu

Cuvant inainte

S-au scurs aproape trei luni de cand am luat stiinta despre LDIR. Vorbesc zilnic despre LDIR si functie de cei carora ma adresez , percep diferit fenomenul. Conceptul LDIR s-a metamorfozat in scurt timp si ma ofer voluntar sa ma las surprinsa de tot ce el ar mai putea insemna.
L-am numit , denumit si renumit astfel; actiunde de ecologizare, fenomen psihosocial, un drept la apartenenta, un act de constientizare, un fel Anume de a vorbi copilului tau despre,,,"lume"
Oricare dintre aceste abordari te-a facut sa vibrezi, fii curios, mergi mai departe incearca sa patrunzi singur sensul, rolul si rostul unui astfel de demers. Fa tot ce iti sta in putere ca primavara viitoare sa fie...un pic altfel...mai curata.

Cristina Pustai, Bibliotecar, Scoala Nationala de Gaz Medias. Coordonator ”Let's do it,Romania” la Medias (01.04.2010)

Persoane interesate

 
Copyright (c) 2010 Cristina Pustai. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.