Identitate si repercusiuni

Intamplari minunate dintr-un trecut nu prea indepartat care imi construiesc, inca, identitatea...

03 octombrie 2011

SCOR FINAL 2088 LA 729, PENTRU NOI,


Dragii mei,
arpoape aveam convingerea ca mi se va cere, intr-un mod elegant (sau mai putin) sa incetinesc frecventa postarilor pe facebook, despre Let's do it Romania.
Mi-am inceput ziua de 24 Septembrie 2011, cu rugaciunea de dimineata." da Doamne sa fie bine azi", .. m-am gandit in primul rand la multimea de copii care stiam, banuiam:), ca va fi in fata primariei, si pentru ei m-am rugat in primul rand sa fie cuminti si...ostoiti, sa nu pateasca vreunul vreun accident cat de mic din prea multa,....exuberanta.
Saci, manusi, trasee, niste apa, autobuze pentru transport, numere de telefon, liste de inscriere, declaratii pentru minori,toate , toate au fost impartite si ...lamurite...la ora 9.00, toata lumea era plecata in teren.
Barajul si imprejurimile, Hula Baznei, Releul de pe Hula, Izvorul Dorului, Greveln, Wewern, Malul Tarnavei in zonele de acees, Zona Cimitirului Nou, Iesire din Medias spre Bratei, Parcul Copiilor si nu in ultimul rand Zlagna...sunt zone catre care ne-am concentrat atentia la aceatsa editie Let's do it Romania.
Nu am spatiu aici sa multumesc tuturor si sa amintesc lucrurile minunate care s-au intamplat in ziua aceea si cateva inainte si cateva dupa. Mi-ar fi usor sa insirui aici nume de scoli si institutii care s-au implicat in aceasta desfasurare de fapte frumoase...dar amintesc cu caldura cateva nume .. Anca, Ioszef, Horatiu, Iulia, Cristi, Florin, Bianca, Teo, Corina, Lea, Corina, Tudor, Mircea, Andrada, ...
In total 782 de medieseni,dragii mei, cu aproape 300 mai multi decat anul trecut.
Anul trecut 729 de Voluntari am numarat pe toata zona de nord a judetului Sibiu si am fost bucurosi... Anul acesta pe acelasi areal au iesit la curatenie 2088 de oameni. Nu va ascund multumirea mea...si nici faptul ca regret ca nu le pot multumi,personal, fiecaruia in parte.

Foto: Elevii de la Scoala Primara din Curciu, Invatator, Teodora Mihaila, multumim

scor final 2088 la 729, am castigat NOI TOTI

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cuvant inainte

S-au scurs aproape trei luni de cand am luat stiinta despre LDIR. Vorbesc zilnic despre LDIR si functie de cei carora ma adresez , percep diferit fenomenul. Conceptul LDIR s-a metamorfozat in scurt timp si ma ofer voluntar sa ma las surprinsa de tot ce el ar mai putea insemna.
L-am numit , denumit si renumit astfel; actiunde de ecologizare, fenomen psihosocial, un drept la apartenenta, un act de constientizare, un fel Anume de a vorbi copilului tau despre,,,"lume"
Oricare dintre aceste abordari te-a facut sa vibrezi, fii curios, mergi mai departe incearca sa patrunzi singur sensul, rolul si rostul unui astfel de demers. Fa tot ce iti sta in putere ca primavara viitoare sa fie...un pic altfel...mai curata.

Cristina Pustai, Bibliotecar, Scoala Nationala de Gaz Medias. Coordonator ”Let's do it,Romania” la Medias (01.04.2010)

Persoane interesate

 
Copyright (c) 2010 Cristina Pustai. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.