Identitate si repercusiuni

Intamplari minunate dintr-un trecut nu prea indepartat care imi construiesc, inca, identitatea...

24 august 2011

Mere pere in panere



Tributara, nu mai mult si nici mai putin decat orice adult, perioadei din copilaria mea, cand ma gandesc la toamna, imi amintesc de cosul cu fructe si frunzele uscate pe care le intrebuintam inca din perioada gradinitei pentru tot felul de decoratiuni. Tot la gradinita am aflat ca pe plaiuri romanesti toamna e bogata, frumos colorata, am mai aflat ca toamna se numara bobocii, tot toamna primeam ghiozdan nou, rechizite si pantofi ...
Desigur ca am observat de mai demult, insa anul trecut am constientizat, toamna pe plaiuri romanesti e ...imbogatita cu mere si pere crescute oriunde numai in Romania nu, culorile toamnei au primit ..miros de PET-uri, mai mult sau mai putin colorate. Tot anul trecut am aflat ca niste Entuziasti, si-au propus sa redea culoarea si mirosul toamnei inapoi cui se cuvin, Naturii, si pentru asta au convins 200 000 de romani sa creada ca se poate. Am crezut si eu, impreuna cu o mana de prieteni, din cei 200.000 de visatori, am convins 729 sa viseze cu noi. Asta s-a intamplat anul trecut. Visul s-a numit Let's do it Romania.
Anul asta "mana de prieteni" e ceva mai experimentata, un pic mai increzatoare.
Unii au facut spoturi publicitare, unii incearca Inca, sa-i convinga pe toti Ceilalti ca suntem datori cumva, naturii si copiilor nostri sa fim mai atenti cum ne comportam cu Mediul...

http://www.foreverfolk.com/2011/08/24/campania-lets-do-it-romania-are-imn-la-medias.html - se intampla in Medias.
http://www.youtube.com/watch?v=6hAacH7OteA - undeva prin Bucuresti, banuiesc
http://www.youtube.com/watch?v=AXEWu_2_2cM&NR=1 - undeva in Maramures...









0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cuvant inainte

S-au scurs aproape trei luni de cand am luat stiinta despre LDIR. Vorbesc zilnic despre LDIR si functie de cei carora ma adresez , percep diferit fenomenul. Conceptul LDIR s-a metamorfozat in scurt timp si ma ofer voluntar sa ma las surprinsa de tot ce el ar mai putea insemna.
L-am numit , denumit si renumit astfel; actiunde de ecologizare, fenomen psihosocial, un drept la apartenenta, un act de constientizare, un fel Anume de a vorbi copilului tau despre,,,"lume"
Oricare dintre aceste abordari te-a facut sa vibrezi, fii curios, mergi mai departe incearca sa patrunzi singur sensul, rolul si rostul unui astfel de demers. Fa tot ce iti sta in putere ca primavara viitoare sa fie...un pic altfel...mai curata.

Cristina Pustai, Bibliotecar, Scoala Nationala de Gaz Medias. Coordonator ”Let's do it,Romania” la Medias (01.04.2010)

Persoane interesate

 
Copyright (c) 2010 Cristina Pustai. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.