Identitate si repercusiuni

Intamplari minunate dintr-un trecut nu prea indepartat care imi construiesc, inca, identitatea...

27 august 2010

Un puiutz de Let's do it, Romania

"Vineri, 20 August a avut loc actiunea de igienizare a Izvorului de la Barajul Ighis. Au participat un numar de 12 persoane, membrii Dianthus si voluntari : Cristina Pustai, Tibi Rus, Cristi si Elena Botoc, Aurel si Adriana Maca, Anca Birsan, Ina Malanga, Cristina Jianu, Alex Negraru, Diana Homm si Feri Teglas. Actiunea face parte dintr-un proiect amplu de igienizare a izvoarelor de apa potabila din orasul Medias, demarat in anul 2010 de asociatia Dianthus impreuna cu SC Apa Tarnavei Mari si Eco-Sal Medias."...extras http://www.dianthus-medias.ro/


Am fost doar 12 voluntari si am lucrat aproximativ 2 ore, mai putin chiar, si am strans aproape O TONA de deseuri. Asta mi-a aratat ca se poate mi-a dat speranta, pe langa dezolarea pe care am simtit-o la vederea mormanelor de gunoi. Barajul de la Ighis, este, sau ar trebui sa fie un loc de Agrement. Din pacate insa arata JALNIC. Sper sa revenim pe baraj cat mai curand posibil poate cu mai multi voluntari, sa redam locului ce-i al locului...lumina frumoasa din amurg, ca ne-a prins seara si am vazut-o...Cu bine..

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cuvant inainte

S-au scurs aproape trei luni de cand am luat stiinta despre LDIR. Vorbesc zilnic despre LDIR si functie de cei carora ma adresez , percep diferit fenomenul. Conceptul LDIR s-a metamorfozat in scurt timp si ma ofer voluntar sa ma las surprinsa de tot ce el ar mai putea insemna.
L-am numit , denumit si renumit astfel; actiunde de ecologizare, fenomen psihosocial, un drept la apartenenta, un act de constientizare, un fel Anume de a vorbi copilului tau despre,,,"lume"
Oricare dintre aceste abordari te-a facut sa vibrezi, fii curios, mergi mai departe incearca sa patrunzi singur sensul, rolul si rostul unui astfel de demers. Fa tot ce iti sta in putere ca primavara viitoare sa fie...un pic altfel...mai curata.

Cristina Pustai, Bibliotecar, Scoala Nationala de Gaz Medias. Coordonator ”Let's do it,Romania” la Medias (01.04.2010)

Persoane interesate

 
Copyright (c) 2010 Cristina Pustai. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.